понедельник, 9 февраля 2015 г.

Чому сАме я повинна навчитися?

Це питання є головним на сьогоднішній день. Який результат цього тренінгу особисто для мене? Поки що відповісти на це питання не можу. Сподіваюсь, що згодом відповім...

Сьогодні створювали буклет про метод проектів. Я створювала такий собі рекламний буклет "зазивалку" для батьків майбутніх учасників. Повинна визнати, хоча мені за це дуже соромно, що я вперше сформулювала чітко те, чому саме намагатимусь навчити учасників проекту.

Чому раніше цього не робила? Не знаю. Але впевнена, що це дуже потрібно і для учнів, і для батьків, і для мене особисто.

Навіщо учням? Для того, що чітко розуміти кінцевий результат.
Навіщо батькам? Щоб знати чим саме займається дитина, а це веде за собою деяку відповідальність зі сторони батьків.
Навіщо мені? Я вперше чітко зазначила роль учасників проекту, свою роль в конкретному проекті, а також особисту роль батьків.

Переконана, що саме ці три складові і є основними для створення ефективного навчального проекту.

Ой, здається я зараз вирішила "погнати умняк".. Не буду більше.. Не буду забігати вперед... Мабуть багато учасників намагатимуться написати "умные" фрази, щоб показати всій методичний рівень... А я буду читати і вчитися у них...

І на останок (на сьогодні), таки вітаю себе з початком цікавого тренінгу! Навколо мене дуже цікаві і приємні люди.. Я знаходжуся в самому серці нашої країни... це неймовірно класно!!!  Мрії здійснюються...
+Larisa Shevchuk я вже зачекалася :-)


Комментариев нет:

Отправить комментарий